Na temelju Odluke o lokalnim porezima („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 13/23. i 5/24.) i članka 46. Statuta Općine Sveti Filip i Jakov („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 02/14., - pročišćeni tekst, 6/14., 1/18., 1/20., 2/21. i 16/24) općinski načelnik Općine Sveti Filip i Jakov dana 25. rujna 2024. godine, donosi
O D L U K U
o raspisivanju 3. ponovljenog javnog natječaja za davanje na korištenje javnih površina
na području Općine Sveti Filip i Jakov
Članak 1.
Ovom Odlukom određuje se davanje na korištenje javnih površina na području Općine Sveti Filip
i Jakov i to u mjestima Sveti Filip i Jakov i Turanj.
Članak 2.
Javne površine se daju na korištenje na temelju Plana korištenja javnih površina na području
Općine Sveti Filip i Jakov („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 6/24.).
Članak 3.
Radi obavljanja poslova u postupku provedbe javnog natječaja za davanje na korištenje javnih
površina na području Općine Sveti Filip i Jakov osniva se Povjerenstvo u sastavu od:
1. Darko Mikas, dipl. oec – predsjednik Povjerenstva (zamjena Vlatka Budanović, dipl. oec.)
2. Šimun Pešić, mag. iur. – član Povjerenstva (zamjena Frane Mrvičić. struč. spec. admin. publ.),
3. Ivica Zurak, mag.ing.traff. – član povjerenstva (zamjena Ivan Kadija)
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Općinski načelnik
Zoran Pelicarić
Prilog 2. - Sv. Filip i Jakov 2-1.pdf
Prilog 1. - Sv. Filip i Jakov.pdf
Odluka o raspisivanju natječaja - 3. ponovljeni.pdf
3. Ponovljeni javni natječaj.pdf
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Put Primorja 1
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas