3. ponovljeni javni natječaj za davanje na korištenje javnih površina na području Općine Sveti Filip i Jakov (25.09.2024.)

Na temelju Odluke o lokalnim porezima („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 13/23. i 5/24.) i članka 46. Statuta Općine Sveti Filip i Jakov („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 02/14., - pročišćeni tekst, 6/14., 1/18., 1/20., 2/21. i 16/24) općinski načelnik Općine Sveti Filip i Jakov dana 25. rujna 2024. godine, donosi


O D L U K U

o raspisivanju 3. ponovljenog javnog natječaja za davanje na korištenje javnih površina

na području Općine Sveti Filip i Jakov


Članak 1.

Ovom Odlukom određuje se davanje na korištenje javnih površina na području Općine Sveti Filip

i Jakov i to u mjestima Sveti Filip i Jakov i Turanj.

Članak 2.

Javne površine se daju na korištenje na temelju Plana korištenja javnih površina na području

Općine Sveti Filip i Jakov („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 6/24.).

Članak 3.

Radi obavljanja poslova u postupku provedbe javnog natječaja za davanje na korištenje javnih

površina na području Općine Sveti Filip i Jakov osniva se Povjerenstvo u sastavu od:

1. Darko Mikas, dipl. oec – predsjednik Povjerenstva (zamjena Vlatka Budanović, dipl. oec.)

2. Šimun Pešić, mag. iur. – član Povjerenstva (zamjena Frane Mrvičić. struč. spec. admin. publ.),

3. Ivica Zurak, mag.ing.traff. – član povjerenstva (zamjena Ivan Kadija)

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.


Općinski načelnik

Zoran Pelicarić

Prilog 4. Turanj 2.pdf

Prilog 3. - Turanj 1-1.pdf

Prilog 2. - Sv. Filip i Jakov 2-1.pdf

Prilog 1. - Sv. Filip i Jakov.pdf

Odluka o raspisivanju natječaja - 3. ponovljeni.pdf

Obrazac Zahtjeva jp-1.pdf

3. Ponovljeni javni natječaj.pdf

 

Općina Sveti Filip i Jakov