REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV
Jedinstveni upravni odjel
KLASA: 406-01/23-08/17
URBROJ: 2198-19-03-04/23-09
Sv. Filip i Jakov, 07. prosinca 2023. godine
4. WEB OPĆINE SVETI FILIP I JAKOV
P O Z I V
na dostavu ponude
Naručitelj, Općina Sveti Filip i Jakov, upućuje Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave, a za koji nije obvezan povoditi postupke javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16).
1. Podaci o naručitelju |
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV OIB: 57113796391 MB: 2797291 Telefon: 023 389 800 |
||||||||||||||||||||||||
Obavijesti u vezi nabave: kontakt osoba (ime i prezime, e-mail, telefon/mobitel) |
Darko Mikas, mag. oec., MBA, Voditelj odsjeka za razvoj i društvene djelatnosti M: 099/260-3486, T:023/389-808 E: darko.mikas@opcina-svfilipjakov.hr Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata se može obavljati isključivo elektroničkim sredstvima komunikacije, a telefonski samo ako se komunikacija ne odnosi na ključne elemente postupka nabave. |
||||||||||||||||||||||||
2. Predmet nabave |
IZGRADNJA I OPREMANJE CENTRA ZA STARIJE OSOBE SVETI FILIP I JAKOV NPOO.C4.R3-I4.01.0001 –USLUGE PROVEDBE JAVNE NABAVE |
||||||||||||||||||||||||
Evidencijski broj nabave |
23-08/17 |
||||||||||||||||||||||||
Opis predmeta nabave (količina, tehničke specifikacije i troškovnik) |
Predmet nabave je usluga pripreme i provedbe postupaka za nabavu usluga, roba i radova u okviru projekta IZGRADNJA I OPREMANJE CENTRA ZA STARIJE OSOBE SVETI FILIP I JAKOV NPOO.C4.R3-I4.01.0001 te cjelokupna provedba postupaka javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi i Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave . Projektom je predviđena provedba barem jednog postupka zelene javne nabave. Usluga pripreme i provedbe postupaka nabave obuhvaća: - Priprema i provedba postupaka javne nabave - Sudjelovanje u svojstvu člana stručnog povjerenstva za javnu nabavu - Izrada dokumentacije o nabavi / poziva na dostavu ponuda - Kontrola svih stavaka troškovnika predmeta nabava i pismena komunikacija ispravaka s naručiteljem i projektantom prije objave postupaka nabave - Izrada odgovora na zahtjeve gospodarskih subjekata za pojašnjenjem ili izmjenom dokumentacije o nabavi - Provedba javnog otvaranja ponuda te izrada zapisnika o javnom otvaranju ponuda - Provedba postupka pregleda i ocjene ponuda te izrada zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda - Izrada potrebnih dopisa sukladno čl. 263. i 293. Zakona - Izrada odluke o odabiru ili poništenju - Objavljivanje svih potrebnih dokumenata u EOJN RH - Izrada odgovora na žalbu/-e, ukoliko bude potrebno - Tumačenje odredbi Zakona i relevantnih podzakonskih propisa na zahtjev Naručitelja - Komunikacija s PT2 vezana za ex-ante i ex-post pregled dokumentacije vezane za postupke javne nabave - Administrativno vođenje te elektronsko dokumentiranje i arhiviranje dokumentacije - Izrada ugovora o javnoj nabavi Troškovnik je sastavni dio Poziva na dostavu ponuda – PRILOG 1. |
||||||||||||||||||||||||
3. Procijenjena vrijednost nabave: (bez PDV-a) |
26.519,75 EUR |
||||||||||||||||||||||||
4. Način i rok izvršenja |
|||||||||||||||||||||||||
Rok početka |
Danom stupanja na snagu predmetnog Ugovora o nabavi usluga koji će se sklopiti u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu Odluke o odabiru najpovoljnije ponude. |
||||||||||||||||||||||||
Krajnji rok izvršenja |
U skladu s uvjetima i dinamikom provedbe projekta „Izgradnja i opremanje centra za starije osobe Sveti Filip i Jakov,“ oznaka projekta NPOO.C4.R3-I4.01.0001 i predmetnog ugovora o bespovratnim sredstvima. |
||||||||||||||||||||||||
Mjesto izvršenja |
Prostorije Naručitelja i izvršitelja usluge, s tim da se izvršitelj usluge obvezuje doći u prostorije Naručitelja po pozivu. |
||||||||||||||||||||||||
5. Rok, način i uvjeti plaćanja |
Predmet nabave su usluge provedbe 5 postupaka javne nabave kako slijedi:
Dužnost je Izvršitelja usluge da izvrši sve ugovorene aktivnosti i proporcionalno rasporedi obujam i obračun poslova. Račun se ispostavlja u obliku e-računa putem Fininog servisa |
||||||||||||||||||||||||
Rok plaćanja |
30 dana od dana dostave valjanog e-računa |
||||||||||||||||||||||||
Način plaćanja |
Uplata na transakcijski račun |
||||||||||||||||||||||||
6. Cijena ponude |
Valuta: EUR, Euro Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave. U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti, bez PDV-a, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude. Ukupna cijena ponude je cijena ponude sa PDV-om. Cijena ponude i cijena ponude sa PDV-om piše se brojkama. |
||||||||||||||||||||||||
7. Rok valjanosti ponude |
30 dana od dana izdavanja |
||||||||||||||||||||||||
8. Rok za dostavu ponuda |
12. prosinca 2023. do 13:00 h |
||||||||||||||||||||||||
9. Kriterij odabira ponuda |
Najniža cijena |
||||||||||||||||||||||||
10. Način dostave ponude |
e-mail: protokol@opcina-svfilipjakov.hr, dostava osobno u pisarnicu ili putem preporučene pošte na adresu naručitelja iz točke 1. uz napomenu „NE OTVARATI - IZGRADNJA I OPREMANJE CENTRA ZA STARIJE OSOBE SVETI FILIP I JAKOV NPOO.C4.R3-I4.01.0001 –USLUGE PROVEDBE JAVNE NABAVE“ |
||||||||||||||||||||||||
11. Ponuda mora sadržavati |
Izjava o nekažnjavanju (ispunjena i ovjerena potpisom, bez potrebe ovjere javnog bilježnika) za gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan izvan Republike Hrvatske - PRILOG 4 D1 - Izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra, iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten vršiti predmetnu djelatnost (neovjerena preslika) U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati da ne postoje osnove za isključenje i da posjeduje poslovnu sposobnost. D2 - Pisana izjava ponuditelja, ovjerena potpisom odgovorne osobe ponuditelja i pečatom, da će, ukoliko bude izabran, ispuniti zahtjeve ovog poziva, u svezi kvalitete obavljene usluge, da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje usluga. U izjavi se navodi stručnjak za javnu nabavu koji mora ispunjavati sljedeće uvjete: - visoka stručna sprema - iskustvo rada na provedbi najmanje 5 postupaka javne nabave - važeći certifikat u području javne nabave Izjavi se prilažu životopis, diploma i certifikat stručnjaka iz kojih mora biti vidljivo da zadovoljava gore navedene uvjete. |
||||||||||||||||||||||||
12. Razlozi isključenja |
|
||||||||||||||||||||||||
13. Otvaranje ponuda i obavijest o rezultatima |
Otvaranje ponuda održat će se u poslovnom prostoru Naručitelja iz t. 1. odmah po isteku roka za dostavu ponuda te nije javno. Naručitelj na temelju rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude ili Odluku o poništenju postupka. Predmetnu Odluku Naručitelj će dostaviti zajedno sa preslikom Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda svim ponuditeljima. |
OPĆINSKI NAČELNIK
Zoran Pelicarić
„Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije.
Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornim za njih.“
9. POZIV - WEB OPĆINE SVETI FILIP I JAKOV.pdf
PRILOG 2 - PONUDBENI LIST.docx
PRILOG 3 - IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU.docx
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Put Primorja 1
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas