JN POSUDE 01/18
REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV
Općinski načelnik
KLASA: 406-01/18-07/01
URBROJ: 2198/19-01-18-02
Sveti Filip i Jakov, 22. veljača 2018. godine
Službena WEB stranica
Općine Sveti Filip i Jakov
POZIV
na dostavu ponude
JN POSUDE 01/18
Naručitelj, Općina Sveti Filip i Jakov, upućuje Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave, a za koji nije obvezan povoditi postupke javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16).
1. Podaci o naručitelju |
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV OIB: 57113796391 MB: 2797291 Telefon: 023 389 800 Web: http://www.opcina-svfilipjakov.hr |
Obavijesti u vezi nabave: kontakt osoba (ime i prezime, e-mail, telefon/mobitel) |
Darko Mikas, mag. oec., MBA E-mail: darko.mikas@opcina-svfilipjakov.hr Mobitel: 099/2603-486 Telefon: 023/389-808 Fax: 023/389-802 |
2. Predmet nabave |
Nabava posuda za otpad |
Opis predmeta nabave (količina, tehničke specifikacije i troškovnik) |
PEHD posude za miješani komunalni otpad volumena 240 litara. Zapremnina posude: 240 litara Posuda mora imati 2 (dva) gumirana kotača min. Ø 200 koji se ne mogu skinuti Posuda u skladu s europskim normama: EN 840-1, EN 840-5, EN 840-6. Utor za ugradnju identifikacijskog čipa u gornjem prednjem obodu posude. Boja posude je tamnozelena: RAL 6005. Jamstvo: minimalno 12 mjeseci. Količina: 1.000 komada |
Oznaka projekta
|
/ |
Troškovnik se sastoji od
|
Troškovnik se nalazi u privitku Poziva. |
3. Procijenjena vrijednost nabave: (bez PDV-a) |
196.000,00 kn |
4. Način i rok izvršenja |
|
Rok početka |
Od dana potpisivanja Ugovora |
Krajnji rok izvršenja |
600 posuda u roku od 10 dana od dana potpisivanja Ugovora, 400 posuda do 01. svibnja 2018. godine |
Mjesto izvršenja |
Čistoća Zadar, Stjepana Radića 33, 23000 Zadar – obvezna dostava preslika otpremnice i zapisnika o preuzimanju robe uz račun |
5. Rok, način i uvjeti plaćanja |
Račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Sveti Filip i Jakov, Obala kralja Tomislava 16, 23207 Sveti Filip i Jakov, s naznakom „Račun za predmet nabave: JN POSUDE 01/18“. |
Rok plaćanja |
60 dana od dana dostave računa |
Način plaćanja |
Transakcijski račun |
6. Cijena ponude |
Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave. U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti, bez PDV-a, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude. Ukupna cijena ponude je cijena ponude sa PDV-om. Cijena ponude i cijena ponude sa PDV-om piše se brojkama. |
7. Rok valjanosti ponude |
30 dana |
8. Rok za dostavu ponuda |
Do 28. veljače 2018 godine u 15:00 sati |
9. Kriterij odabira ponuda |
Najniža cijena |
10. Način dostave ponude |
Elektroničkom poštom / e-mailom na darko.mikas@opcina-svfilipjakov.hr |
11. Ponuda mora sadržavati |
a) Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
b) Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
c) Dokazi sposobnosti: D1 - Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana D2 - Izjava o nekažnjavanju (ovjeren, obrazac u prilogu)
|
12. Razlozi isključenja |
/ |
13. Otvaranje ponuda i obavijest o rezultatima |
Otvaranje ponuda 01. ožujka 2018. godine u 08:00 sati |
Sastavni dio ovog Poziva čini Ponudbeni list, Troškovnik i ukoliko postoji dodatna dokumentacija ovisno o predmetu nabeve, koju je potrebno dostaviti ispunjene i ovjerene potpisom i pečatom od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Općinski Načelnik
Zoran Pelicarić
_______________________
2 - POZIV na dostavu ponude WEB.pdf
3 - PONUDBENI LIST i TROŠKOVNIK.docx
D2 - IZJAVA o nekažnjavanju_obrazac.docx
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Put Primorja 1
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas