P O Z I V
na dostavu ponude
Naručitelj, Općina Sveti Filip i Jakov, upućuje Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave, a za koji nije obvezan povoditi postupke javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16).
1. Podaci o naručitelju |
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV OIB: 57113796391 MB: 2797291 Telefon: 023 389 800 |
Obavijesti u vezi nabave: kontakt osoba (ime i prezime, e-mail, telefon/mobitel) |
Darko Mikas, dipl.oec., MBA, Voditelj odsjeka za razvoj i društvene djelatnosti, M: 099/260-3486, T: 023/389-808 E: darko.mikas@opcina-svfilipjakov.hr Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata se može obavljati isključivo elektroničkim sredstvima komunikacije, a telefonski samo ako se komunikacija ne odnosi na ključne elemente postupka nabave. |
2. Predmet nabave |
Nabava usluga organizacije glazbenog programa za manifestaciju GUŠTI MORA 2022. |
Evidencijski broj nabave |
22-05/11 |
Opis predmeta nabave (količina, tehničke specifikacije i troškovnik) |
Nabava usluge organizacije glazbenog programa za manifestaciju GUŠTI MORA 2022. na način da se mora osigurati sljedeće: 1. Koncertni nastup nacionalno poznatog umjetnika sa pratećim bendom, 2. osigurati da umjetnik pravovremeno stigne na koncertni nastup te snositi sve troškove u vezi ponuđenog umjetnika 3. osigurati kvalitetnu audio i rasvjetnu opremu. Obveze naručitelja:
Sufinancirano od strane Europske unije i Republike Hrvatske putem Mjere 3.2. Ribarske manifestacije i aktivno sudjelovanje turista u pripremi hrane verzija 2.0. koju provodi LAGUR (Lokalna akcijska grupa u ribarstvu) „Lostura“ Sadržaj materijala isključiva je odgovornost Općine Sveti Filip i Jakov. Troškovnik je sastavni dio Poziva na dostavu ponuda – PRILOG 2. |
3. Procijenjena vrijednost nabave: (bez PDV-a) |
69.000,00 kuna |
4. Način i rok izvršenja |
|
Rok početka |
Danom stupanja na snagu predmetnog Ugovora o nabavi usluga koji će se sklopiti u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu Odluke o odabiru najpovoljnije ponude. |
Krajnji rok izvršenja |
16. kolovoz 2022. godine |
Mjesto izvršenja |
Obala kralja Tomislava 12, 23207 Sveti Filip i Jakov |
5. Rok, način i uvjeti plaćanja |
Račun se ispostavlja u obliku e-računa na službeni e-mail Općine Sveti Filip i Jakov protokol@opcina-svfilipjakov.hr |
Rok plaćanja |
30 dana od dana dostave valjanog računa |
Način plaćanja |
Uplata na transakcijski račun |
6. Cijena ponude |
Valuta: HRK, Hrvatska kuna Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave. U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti, bez PDV-a, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude. Ukupna cijena ponude je cijena ponude sa PDV-om. Cijena ponude i cijena ponude sa PDV-om piše se brojkama. |
7. Rok valjanosti ponude |
30 dana od dana izdavanja |
8. Rok za dostavu ponuda |
29. srpnja 2022. do 14:00 h |
9. Kriterij odabira ponuda |
Najniža cijena s PDV-om |
10. Način dostave ponude |
Preporučenom poštom ili osobno dostavom na pisarnicu na adresu Naručitelja s naznakom: „Ponuda za predmet nabave: Nabava usluge organizacije glazbenog programa za manifestaciju GUŠTI MORA 2022. – NE OTVARAJ „ U slučaju dostave dopune, izmjene i/ili odustajanja od ponude isto se može dostaviti u zadanom roku za dostavu ponuda na naveden način iz prethodnog odlomka. |
11. Ponuda mora sadržavati |
Izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra, iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten vršiti predmetnu djelatnost (neovjerena preslika) U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati da ne postoje osnove za isključenje i da posjeduje poslovnu sposobnost. |
12. Razlozi isključenja |
|
13. Otvaranje ponuda i obavijest o rezultatima |
Otvaranje ponuda će se održati istekom roka za dostavu ponuda 29. srpnja 2022. godine od 14:00 sati u prostorijama Naručitelja, Obala kralja Tomislava 16, 23207 Sveti Filip i Jakov. Otvaranje ponuda nije javno. Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude ili Odluku o poništenju postupka. Ponuditelji će biti obaviješteni o rezultatima dostavom predmetne Odluke zajedno sa preslikom Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda na dokaziv način elektroničkom poštom u roku od 5 (pet) radnih dana od dana otvaranja ponuda. |
OPĆINSKI NAČELNIK
Zoran Pelicarić
PRILOG 1 - PONUDBENI LIST.docx
PRILOG 3 – Izjava o nekažnjavanju za gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u RH.docx
PRILOG 4 - Izjava o nekažnjavanju za gospodarski subjekt koja ima poslovni nastan izvan RH.docx
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Obala kralja Tomislava 16
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas