NATJEČAJ o davanju u podzakup površine na području Općine Sv. Filip i Jakov k.č. 262 n.i. (k.č. 1338 s.i.) k.o. Filipjakov za postavljanje kioska i štandova
Na temelju Odluke o raspisivanju
natječaja za davanje u podzakup površina na k.č. 262 n.i. (k.č. 1338 s.i.) u Sv. Filip i Jakovu, KLASA: 363-02/17-15/01,
URBROJ: 2198/19-01-17-2 od 26. travnja 2017. godine, načelnik Općine Sv. Filip i Jakov r a s p i s u j e
NATJEČAJ
o
davanju u podzakup površine na području Općine Sv. Filip i Jakov
k.č.
262 n.i. (k.č. 1338 s.i.) k.o. Filipjakov
za
postavljanje kioska i štandova
I.
Predmet Natječaja je davanje u podzakup površine
u Sv. Filip i Jakovu na k.č. 262 n.i. (k.č. 1338 s.i.) k.o. Filipjakov za postavljanje kioska i štandova. Grafički
dio plana čini sastavni dio ovog Natječaja i objavljen je na službenim web
stranicama Općine Sv. Filip i Jakov http://www.opcina-svfilipjakov.hr/ .
II.
Naziv pozicija za davanje u zakup: u privitku
III.
Ponuda na natječaj mora obavezno sadržavati:
- ime i
prezime, odnosno naziv podnositelja ponude, s naznakom prebivališta, odnosno
boravišta ili sjedišta,
- oznaku
pozicije za koju se stavlja ponuda,
- ponuđeni
iznos zakupnine (koji ne može biti manji od početne zakupnine),
- vremenski
period zakupa
OBRAZAC
PONUDE MOŽE SE PREUZETI NA WEB STRANICI OPĆINE ILI U PROSTRIJAMA OPĆINE i to
svakog radnog dana između 08.00 i 15.00 sati;
Uz pisanu ponudu mora se priložiti (original ili
presliku):
- presliku
osobne iskaznice za fizičke osobe, (kod odluke o odabiru u obzir se uzima
uvjerenje o prebivalištu)
- dokaz o
dopuštenju obavljanja odgovarajuće djelatnosti na području Republike Hrvatske
za strane fizičke i pravne osobe,
- presliku
izvoda iz sudskog, odnosno obrtničkog registra, ili drugi jednakovrijedni dokument
iz kojeg je razvidno da je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti
koja je određena na površini za koju se natječe, u izvorniku ili ovjerenoj
preslici ne starijoj od šest mjeseci do dana objave natječaja; (obrtnicu ili
Rješenje o upisu obrta u Obrtni registar ili Rješenje o upisu OPG-a u Registar
poljoprivrednika)
- dokaz o
uplati nepovratnog iznosa od 200,00 kn koji se uplaćuje na žiro-račun
HR0624020061842800003, poziv na broj HR68 7706 – OIB.
- izjavu da je
u potpunosti upoznat sa uvjetima natječaja te da ih prihvaća.
Nepravovremene
i nepotpune ponude se odbacuju.
IV.
Vrijeme na koje se površina daje u zakup je
minimalno 4 mjeseca (od 01.06.2017.
– 30.09.2017. godine) do maksimalno 1 godine.
V.
Ponude se predaju
u roku od osam ( 8 ) dana od dana objave natječaja, a dostavljaju se na adresu
: OPĆINA SV. FILIP I JAKOV, Obala kralja Tomislava 16, 23 207 Sv. Filip i Jakov
– u zatvorenoj omotnici s naznakom: «NE OTVARAJ - PONUDA ZA NATJEČAJ - podzakup
površine, TRŽNICA: pozicija____». Otvaranje ponuda održati će se u Općinskoj
vijećnici Općine Sv. Filip i Jakov, Obala kralja Tomislava 16, dana 12. svibnja
2017. godine, u 12.30 sati.
KLASA: 363-02/17-15/01
URBROJ: 2198/19-01-17-03
Sveti Filip i Jakov, 26. travnja 2017. godine
Načelnik
Zoran
Pelicarić
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Obala kralja Tomislava 16
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas