REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV
Općinski načelnik
KLASA: 406-01/25-08/01
URBROJ: 2198-19-03-04/01-25-5
Sveti Filip i Jakov, 14. siječnja 2025. godine
Gospodarski subjekt (naziv, adresa, OIB):
4. Putem Službene internet stranice Općine Sveti Filip i Jakov
P O Z I V
na dostavu ponude
Naručitelj, Općina Sveti Filip i Jakov, upućuje Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave, a za koji nije obvezan povoditi postupke javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16).
1. Podaci o naručitelju |
OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV OIB: 57113796391 MB: 2797291 Telefon: 023 389 800 |
Obavijesti u vezi nabave: kontakt osoba (ime i prezime, e-mail, telefon/mobitel) |
Darko Mikas, dipl.oec., MBA, Voditelj odsjeka za razvoj i društvene djelatnosti, M: 099/260-3486, T: 023/389-808 E: darko.mikas@opcina-svfilipjakov.hr Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata se može obavljati isključivo elektroničkim sredstvima komunikacije, a telefonski samo ako se komunikacija ne odnosi na ključne elemente postupke nabave. |
2. Predmet nabave |
Izrada Strategije zelene urbane obnove Općine Sveti Filip i Jakov |
Evidencijski broj nabave |
25-08/01 |
Opis predmeta nabave (količina, tehničke specifikacije i troškovnik) |
Predmet nabave obuhvaća izradu Strategije zelene urbane obnove koji se sastoje od nekoliko faza izrade:
Sadržaj Strategije zelene urbane obnove mora odgovarati smjernicama za izradu Strategije zelene urbane obnove – Verzija 2.0., lipanj 2024., objavljene 07.06.2024. na Portalu NPOO, natječaj za Izradu strategije zelene urbane obnove. Dokument se dostavlja na CD-u te u dva primjerka u papirnatom obliku. Troškovnik je sastavni dio Poziva na dostavu ponuda – Prilog 6. |
Oznaka projekta |
NPOO.C6.1.R5.01.0069 |
Troškovnik se sastoji od |
/ |
3. Procijenjena vrijednost nabave: (bez PDV-a) |
21.235,65 EUR |
4. Način i rok izvršenja |
|
Rok početka |
Danom stupanja na snagu Ugovora |
Krajnji rok izvršenja |
30.06.2025. |
Mjesto izvršenja |
Općina Sveti Filip i Jakov |
5. Rok, način i uvjeti plaćanja |
Račun se ispostavlja putem Fininog servisa u obliku e-računa |
Rok plaćanja |
30 dana od dana dostave valjanog e-računa |
Način plaćanja |
Uplata na transakcijski račun |
6. Cijena ponude |
Valuta: EUR, Euro Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave. U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti, bez PDV-a, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude. Ukupna cijena ponude je cijena ponude sa PDV-om. Cijena ponude i cijena ponude sa PDV-om piše se brojkama. |
7. Rok valjanosti ponude |
Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. |
8. Rok za dostavu ponuda |
17.01.2025. godine do 12 sati |
9. Kriterij odabira ponuda |
Najniža cijena s PDV-om |
10. Način dostave ponude |
Elektronskom poštom na protokol@opcina-svfilipjakov.hr preporučenom poštom ili osobnom dostavom na pisarnicu na adresu Naručitelja s naznakom predmeta nabave. U slučaju dostave dopune, izmjene i/ili odustajanja od ponude isto se može dostaviti u zadanom roku za dostavu ponuda na naveden način iz prethodnog odlomka. |
11. Ponuda mora sadržavati |
D1 - Izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra, iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten vršiti predmetnu djelatnost (neovjerena preslika) D2 - Pisana i potpisana izjava da ponuditelju ili osobi ovlaštenoj za zastupanje ponuditelja nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novca D3 - Pisana izjava ponuditelja, ovjerena potpisom odgovorne osobe ponuditelja i pečatom, da će, ukoliko bude izabran, ispuniti zahtjeve ovog poziva, u svezi kvalitete obavljene usluge, da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje usluga. D4 – Potvrda Porezne uprave o stanju duga, iz koje je vidljivo da su ispunjene obveze plaćanja svih dospjelih poreznih obveza, i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje (ne starija od 30 dana do dana objave na web stranici Općine Sveti Filip i Jakov) - može se naknadno dostaviti prije potpisivanja ugovora |
12. Razlozi isključenja |
|
13. Otvaranje ponuda i obavijest o rezultatima |
Otvaranje ponuda će se održati istekom roka za dostavu ponuda u prostorijama Naručitelja, Put Primorja 1, 23207 Sveti Filip i Jakov. Otvaranje ponuda nije javno. Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluka o odabiru najpovoljnije ponude ili Odluke o poništenju postupka. Ponuditelji će biti obaviješteni o rezultatima dostavom predmetne Odluke zajedno sa preslikom Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda na dokaziv način elektroničkom poštom u roku od 5 (pet) radnih dana od dana otvaranja ponuda. |
Sastavni dio ovog Poziva čini Ponudbeni list, Troškovnik i ukoliko postoji dodatna dokumentacija ovisno o predmetu nabave, koje je potrebno dostaviti ispunjene i ovjerene potpisom i pečatom od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
OPĆINSKI NAČELNIK
Zoran Pelicarić
„Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije.
Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”
OBRAZAC 6 - Ponudbeni list i Troškovnik.docx
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Put Primorja 1
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas