POZIV na dostavu ponuda - Izrada Strategije zelene urbane obnove Općine Sveti Filip i Jakov" (14.01.2025.)

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV

Općinski načelnik

KLASA: 406-01/25-08/01

URBROJ: 2198-19-03-04/01-25-5

Sveti Filip i Jakov, 14. siječnja 2025. godine

Gospodarski subjekt (naziv, adresa, OIB): 

4. Putem Službene internet stranice Općine Sveti Filip i Jakov

    www.opcina-svfilipjakov.hr

    P O Z I V

    na dostavu ponude

    Naručitelj, Općina Sveti Filip i Jakov, upućuje Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave, a za koji nije obvezan povoditi postupke javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16).

    1. Podaci o naručitelju

    OPĆINA SVETI FILIP I JAKOV
    Adresa: Put Primorja 1, 23207 Sveti Filip i Jakov

    OIB: 57113796391

    MB: 2797291
    IBAN: HR0624020061842800003, Erste & Steiermaerkische bank d.d.

    Telefon: 023 389 800
    Fax: 023 389 802
    E-mail: protokol@opcina-svfilipjakov.hr

    Web: http://www.opcina-svfilipjakov.hr

    Obavijesti u vezi nabave: kontakt osoba (ime i prezime, e-mail, telefon/mobitel)

    Darko Mikas, dipl.oec., MBA, Voditelj odsjeka za razvoj i društvene djelatnosti,

    M: 099/260-3486, T: 023/389-808

    E: darko.mikas@opcina-svfilipjakov.hr

    Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata se može obavljati isključivo elektroničkim sredstvima komunikacije, a telefonski samo ako se komunikacija ne odnosi na ključne elemente postupke nabave.

    2. Predmet nabave

    Izrada Strategije zelene urbane obnove Općine Sveti Filip i Jakov

    Evidencijski broj nabave

    25-08/01

    Opis predmeta nabave (količina, tehničke specifikacije i troškovnik)

    Predmet nabave obuhvaća izradu Strategije zelene urbane obnove koji se sastoje od nekoliko faza izrade:

    • Analize važećih strateških dokumenata i sadašnjeg stanja koja obuhvaća:
    • Analizu važećih strateških i prostorno planskih dokumenata
    • Analizu zelenih površina i njihov povijesni razvoj na području Općine
    • Analizu prirodnih resursa i njihov potencijal za zelenu urbanu obnovu
    • Analizu sadašnjeg stanja „zelene“ i „kružne ekonomije“ na području Općine
    • Analizu dosadašnjih ulaganja Općine povezanih s temom zelene urbane obnove
    • Popis, analiza i kartografski prikaz izabranih napuštenih prostora i zgrada za koje se mogu predložiti načini unaprjeđenja po principima kružnosti
    • Popis, opis i kartografski prikaz i analiza građevinskih područja pogodnih za urbanu preobrazbu i/ili urbanu sanaciju
    • Provođenje ispitivanja javnog mišljenja stanovnika Općine
    • Priprema i provođenje ispitivanja javnog mišljenja stanovnika Općine, predstavnika općinske uprave, organizacija civilnog društva, istaknutih predstavnika poduzetničkih sektora, akademske zajednice, crkvenih zajednica i drugih dionika iz privatnog sektora
    • Analiza i priprema prikupljenih podataka za uvrštavanja u dokument
    • Definiranje strateškog okvira:
    • Izrada SWOT analize
    • Definiranje strateškog modela zelene obnove, odnosno modela zelene i kružne ekonomije na području Općine
    • Definiranje strateškog modela kružnog gospodarenja prostorom i zgradama
    • Izrada prijedloga unaprjeđenja i odnosa s razvojnim potrebama identificiranim u drugim razvojnim dokumentima
    • Određivanje ključnih pokazatelja s ciljanim vrijednostima usklađenih s ciljevima definiranim u dokumentima višeg ranga
    • identifikacija implementacijskih aktivnosti/projekata
    • Izrada kataloga implementacijskih projekta s project-fiche i vremenskim okvirom
    • Definiranje okvira za praćenje i vrednovanje uspješnosti provedbe definiranih aktivnosti, temeljem ostvarenja pokazatelja
    • identifikacija implementacijskih projekata
    • Izrada kataloga provedbenih projekata s project-fiche-ima
    • Izrada indikativnog financijskog plana s prikazom financijskih pretpostavki za provedbu aktivnosti/projekata
    • Izrada terminskog plana provedbe odabranih aktivnosti/projekata, koji doprinose ostvarenju utvrđenih pokazatelja rezultata
    • Izrada prezentacije strateškog okvira za zelenu urbanu obnovu
    • Organizacija prezentacije strateškog okvira zainteresiranim stranama u Općini
    • Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
    • Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
    • Dokazi sposobnosti (traženi dokumenti):

    Sadržaj Strategije zelene urbane obnove mora odgovarati smjernicama za izradu Strategije zelene urbane obnove – Verzija 2.0., lipanj 2024., objavljene 07.06.2024. na Portalu NPOO, natječaj za Izradu strategije zelene urbane obnove.

    Dokument se dostavlja na CD-u te u dva primjerka u papirnatom obliku.

    Troškovnik je sastavni dio Poziva na dostavu ponuda – Prilog 6.

    Oznaka projekta

    NPOO.C6.1.R5.01.0069

    Troškovnik se sastoji od

    /

    3. Procijenjena vrijednost nabave: (bez PDV-a)

    21.235,65 EUR

    4. Način i rok izvršenja

    Rok početka

    Danom stupanja na snagu Ugovora

    Krajnji rok izvršenja

    30.06.2025.

    Mjesto izvršenja

    Općina Sveti Filip i Jakov

    5. Rok, način i uvjeti plaćanja

    Račun se ispostavlja putem Fininog servisa u obliku e-računa

    Rok plaćanja

    30 dana od dana dostave valjanog e-računa

    Način plaćanja

    Uplata na transakcijski račun

    6. Cijena ponude

    Valuta: EUR, Euro

    Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave.

    U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti, bez PDV-a, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude.

    Ukupna cijena ponude je cijena ponude sa PDV-om.

    Cijena ponude i cijena ponude sa PDV-om piše se brojkama.

    7. Rok valjanosti ponude

    Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

    8. Rok za dostavu ponuda

    17.01.2025. godine do 12 sati

    9. Kriterij odabira ponuda

    Najniža cijena s PDV-om

    10. Način dostave ponude

    Elektronskom poštom na protokol@opcina-svfilipjakov.hr preporučenom poštom ili osobnom dostavom na pisarnicu na adresu Naručitelja s naznakom predmeta nabave.

    U slučaju dostave dopune, izmjene i/ili odustajanja od ponude isto se može dostaviti u zadanom roku za dostavu ponuda na naveden način iz prethodnog odlomka.

    11. Ponuda mora sadržavati

    D1 - Izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra, iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten vršiti predmetnu djelatnost (neovjerena preslika)

    D2 - Pisana i potpisana izjava da ponuditelju ili osobi ovlaštenoj za zastupanje ponuditelja nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novca

    D3 - Pisana izjava ponuditelja, ovjerena potpisom odgovorne osobe ponuditelja i pečatom, da će, ukoliko bude izabran, ispuniti zahtjeve ovog poziva, u svezi kvalitete obavljene usluge, da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje usluga.

    D4 – Potvrda Porezne uprave o stanju duga, iz koje je vidljivo da su ispunjene obveze plaćanja svih dospjelih poreznih obveza, i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje (ne starija od 30 dana do dana objave na web stranici Općine Sveti Filip i Jakov) - može se naknadno dostaviti prije potpisivanja ugovora

    12. Razlozi isključenja

    • ako ponuditelj nije dokazao svoju sposobnost u skladu s pozivom za dostavu ponuda
    • ako ponuda nije u skladu s pozivom za dostavu ponuda
    • ako je ponuditelj dostavio dvije ili više ponuda
    • ako je ponuditelju ili osobi ovlaštenoj za zastupanje izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novca, odnosno odgovarajuća kaznena djela.

    13. Otvaranje ponuda i obavijest o rezultatima

    Otvaranje ponuda će se održati istekom roka za dostavu ponuda u prostorijama Naručitelja, Put Primorja 1, 23207 Sveti Filip i Jakov.

    Otvaranje ponuda nije javno.

    Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluka o odabiru najpovoljnije ponude ili Odluke o poništenju postupka.

    Ponuditelji će biti obaviješteni o rezultatima dostavom predmetne Odluke zajedno sa preslikom Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda na dokaziv način elektroničkom poštom u roku od 5 (pet) radnih dana od dana otvaranja ponuda.

    Sastavni dio ovog Poziva čini Ponudbeni list, Troškovnik i ukoliko postoji dodatna dokumentacija ovisno o predmetu nabave, koje je potrebno dostaviti ispunjene i ovjerene potpisom i pečatom od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

    OPĆINSKI NAČELNIK

    Zoran Pelicarić

    „Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije.

    Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”


    OBRAZAC 6 - Ponudbeni list i Troškovnik.docx

    Izjava o nekažnjavanju.docx

    Poziv 4 WEB.pdf

     

    Općina Sveti Filip i Jakov