UREĐENJE PLAŽE „MOROVIČKA“ U NASELJU TURANJ, 4. FAZA (09.08.2024.)

Temeljem članka 197. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22) i čl. 46. Statuta Općine Sveti Filip i Jakov („Službeni glasnik Općine Sveti Filip i Jakov“ broj 02/14 - pročišćeni tekst, 6/14, 1/18, 1/20 i 02/21) Privremeni zamjenik Općinskog načelnika dana 31. srpnja 2024. godine donosi

ODLUKU

o početku postupka i imenovanju

stručnog povjerenstva za pripremu i provedbu postupka javne nabave


Članak 1.

Temeljem članka 6. Zakona o javnoj nabavi Općina Sveti Filip i Jakov, Obala kralja Tomislava 16, 23207, Sveti Filip i Jakov, OIB: 57113796391, kao javni naručitelj provodi otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti.

Donosi se Odluka o početku postupka i imenovanju stručnog povjerenstva za pripremu i provedbu postupka javne nabave: UREĐENJE PLAŽE „MOROVIČKA“ U NASELJU TURANJ, 4. FAZA.

Predmet nabave: UREĐENJE PLAŽE „MOROVIČKA“ U NASELJU TURANJ, 4. FAZA.

Evidencijski broj nabave: 24-02/07.

Članak 2.

Ovom Odlukom imenuju se ovlašteni predstavnici naručitelja Općine Sveti Filip i Jakov u postupku javne nabave male vrijednosti za postupak nabave Izgradnja centra za starije osobe Sveti Filip i Jakov u sljedećem sastavu:

  1. Darko Mikas, član koji posjeduje važeći certifikat u području javne nabave, KLASA: 406-01/19-06/111, URBROJ: 517-08-04-02-03-22-4, izdan od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta dana 18. veljače 2022. godine zadužen za sudjelovanje u izradi dokumentacije o nabavi te za postupak otvaranja, pregled, analize i ocjenu ponuda,
  2. Jure Jelenić, zadužen za postupak otvaranja, pregled, analize i ocjenu ponuda,
  3. Josip Budanović, član koji posjeduje važeći certifikat u području javne nabave, KLASA: 406-01/24-06/354, URBROJ: 526-08-04-02-03-24-2, izdan od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta dana 14. lipnja 2024. godine – zadužen za sudjelovanje u izradi dokumentacije o nabavi te postupak javnog otvaranja, pregleda, analize i ocjene ponude

Članak 3.

Obveze i ovlasti ovlaštenih predstavnika iz članka 2. ove Odluke su sljedeće:

  • potpisivanje Izjave o sprječavanju sukoba interesa
  • koordiniranje pripreme i provođenje postupka javne nabave u dijelu za koji su ovlašteni i odgovorni kao što je navedeno u članku 1. ove Odluke
  • sudjelovanje u otvaranju, pregledu i ocjeni pristiglih ponuda,
  • usmjeravanje rada stručnih osoba i službi naručitelja kojima je povjerena izrada dokumentacije o nabavi, pregled i ocjena ponuda te ostali poslovi u vezi s postupkom javne nabave,
  • izrada zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • predlaganje odgovornoj osobi sklapanje ugovora
  • za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi naručitelja

Članak 4.

Članovi stručnog povjerenstva ne smiju biti u sukobu interesa, a u svom radu dužni su pridržavati se načela javne nabave.

Članak 5.

Odgovorna osoba javnog naručitelja je Marijana Mrvičić, Privremeni zamjenik općinskog načelnika.

Članak 6.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na službenoj web stranici Općine Sveti Filip i Jakov www.opcina-svfilipjakov.hr .

KLASA: 406-01/24-02/07

URBROJ: 2198-19-03-04/01-24-01

Sveti Filip i Jakov, 31. srpnja 2024. godine

Privremeni zamjenik

Općinskog načelnika

Marijana Mrvičić

ODLUKA o početku postupka - Morovička.pdf

IZJAVE o sukobu interesa - Morovička.pdf

 

Općina Sveti Filip i Jakov