NATJEČAJ o davanju u zakup javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov (Sv. Filip i Jakov, Turanj i Sv. Petar na Moru)
Na temelju Odluke o raspisivanju javnog natječaja
o davanju u zakup javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov, KLASA: 363-02/17-04/26, URBROJ: 2198/19-01-17-2
od 06. lipnja 2017. godine, načelnik Općine Sv. Filip i Jakov r a s p i s u j e
NATJEČAJ
o
davanju u zakup javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov (Sv. Filip
i Jakov, Turanj i Sv. Petar na Moru)
I.
Predmet Natječaja je davanje u zakup
javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov (Sv. Filip i Jakov, Turanj
i Sv. Petar) za postavljanje kioska,
montažnih objekata sa pripadajućim
terasama, štandova, uslužnih pokretnih
naprava i naprava za zabavu. Grafički dio plana čini sastavni dio ovog
Natječaja i objavljen je na službenim web stranicama Općine Sv. Filip i Jakov http://www.opcina-svfilipjakov.hr/ .
II.
Naziv lokacija za davanje u zakup: U PRIVITKU
III.
Ponuda na natječaj mora obavezno sadržavati:
-
ime i prezime, odnosno naziv
podnositelja ponude, s naznakom prebivališta, odnosno boravišta ili sjedišta,
adresu i kontakt broj
-
oznaku mjesta, pozicije i
lokacije za koju se stavlja ponuda te vremenski period zakupa
-
djelatnost i ponuđeni iznos
zakupnine (koji ne može biti manji od početne zakupnine),
OBRAZAC PONUDE
MOŽE SE PREUZETI NA WEB STRANICI OPĆINE ILI U PROSTRIJAMA OPĆINE i to svakog
radnog dana između 08.00 i 15.00 sati;
Uz pisanu ponudu mora se priložiti (u originalu ili
ovjerenom presliku):
- presliku osobne iskaznice za fizičke osobe,
- dokaz o dopuštenju obavljanja odgovarajuće
djelatnosti na području Republike Hrvatske za strane fizičke i pravne osobe,
- presliku izvoda iz sudskog, odnosno
obrtničkog registra, ili drugi jednakovrijedni dokument iz kojeg je razvidno da
je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je određena na javnoj
površini za koju se natječe,
- dokaz o uplati nepovratnog iznosa od 200,00
kn koji se uplaćuje na žiro-račun HR0624020061842800003, poziv na broj HR68
7706 – OIB.
- izjavu da je u potpunosti upoznat sa uvjetima
natječaja te da ih prihvaća.
Nepravovremene
i nepotpune ponude se odbacuju.
IV.
Vrijeme na koje se površina daje u zakup je
minimalno 4 mjeseca (od 01.06-2017.g
– 30.09.2017. godine) do maksimalno 1 godine.
V.
Ponude se
primaju u roku od osam ( 8 ) dana od dana objave natječaja, a dostavljaju se na
adresu : OPĆINA SV. FILIP I JAKOV, Obala kralja Tomislava 16, 23 207 Sv. Filip
i Jakov – u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Ponuda na natječaj za zakup javne
površine u mjestu __________ (naziv mjesta), lokacija: _________(naziv
lokacije), pozicija : _____________ (oznaka pozicije) – NE OTVARAJ“ . Otvaranje
ponuda održati će se u Općinskoj vijećnici Općine Sv. Filip i Jakov, Obala
kralja Tomislava br. 16, dana 21. lipnja 2017. godine, s početkom u 09.00 sati.
KLASA:
363-02/17-04/26
URBROJ:
2198/19-01-17-03
Sveti Filip i
Jakov, 06. lipnja 2017. godine
Načelnik
Zoran Pelicarić
Natječaj-sve javne površine.docx
javne površine-Sv,Filip i Jakov1.pdf
sv. petar na moru-izmjena 1.pdf
sv. petar na moru-izmjena 2.pdf
sv filip i jakov- izmjena 1.pdf
sv filip i jakov- izmjena 2.pdf
sv. petar na moru-izmjena 3.pdf
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Obala kralja Tomislava 16
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas