NATJEČAJ o davanju u zakup javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov (Sv. Filip i Jakov, Turanj i Sv. Petar na Moru)
Na temelju Odluke o raspisivanju javnog natječaja
o davanju u zakup javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov, KLASA: 363-02/17-04/02, URBROJ: 2198/19-01-17-2
od 25. travnja 2017. godine, načelnik Općine Sv. Filip i Jakov r a s p i s u j e
NATJEČAJ
o
davanju u zakup javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov (Sv. Filip
i Jakov, Turanj i Sv. Petar na Moru)
I.
Predmet Natječaja je davanje u zakup
javnih površina na području Općine Sv. Filip i Jakov (Sv. Filip i Jakov, Turanj
i Sv. Petar) za postavljanje kioska,
montažnih objekata sa pripadajućim
terasama, štandova, uslužnih pokretnih
naprava i naprava za zabavu. Grafički dio plana čini sastavni dio ovog Natječaja
i objavljen je na službenim web stranicama Općine Sv. Filip i Jakov http://www.opcina-svfilipjakov.hr/ .
II.
Naziv lokacija za davanje u zakup: U PRIVITKU
III.
Ponuda na natječaj mora obavezno sadržavati:
-
ime i prezime, odnosno naziv
podnositelja ponude, s naznakom prebivališta, odnosno boravišta ili sjedišta,
adresu i kontakt broj
-
oznaku mjesta, pozicije i
lokacije za koju se stavlja ponuda te vremenski period zakupa
-
djelatnost i ponuđeni iznos
zakupnine (koji ne može biti manji od početne zakupnine),
OBRAZAC PONUDE
MOŽE SE PREUZETI NA WEB STRANICI OPĆINE ILI U PROSTRIJAMA OPĆINE i to svakog
radnog dana između 08.00 i 15.00 sati;
Uz pisanu ponudu mora se priložiti (u originalu ili
ovjerenom presliku):
- presliku osobne iskaznice za fizičke osobe,
- dokaz o dopuštenju obavljanja odgovarajuće
djelatnosti na području Republike Hrvatske za strane fizičke i pravne osobe,
- presliku izvoda iz sudskog, odnosno
obrtničkog registra, ili drugi jednakovrijedni dokument iz kojeg je razvidno da
je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je određena na javnoj
površini za koju se natječe, u izvorniku ili ovjerenoj preslici ne starijoj od
šest mjeseci do dana objave natječaja; (obrtnicu ili Rješenje o upisu obrta u
Obrtni registar ili Rješenje o upisu OPG-a u Registar poljoprivrednika)
- dokaz o uplati nepovratnog iznosa od 200,00
kn koji se uplaćuje na žiro-račun HR0624020061842800003, poziv na broj HR68
7706 – OIB.
- izjavu da je u potpunosti upoznat sa uvjetima
natječaja te da ih prihvaća
Nepravovremene
i nepotpune ponude se odbacuju.
IV.
Vrijeme na koje se površina daje u zakup je
minimalno 4 mjeseca (od 01.06-2017.g
– 30.09.2017. godine) do maksimalno 1 godine.
V.
Ponude se
primaju u roku od osam ( 8 ) dana od dana objave natječaja, a dostavljaju se na
adresu : OPĆINA SV. FILIP I JAKOV, Obala kralja Tomislava 16, 23 207 Sv. Filip
i Jakov – u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Ponuda na natječaj za zakup javne
površine u mjestu __________ (naziv mjesta), lokacija: _________(naziv
lokacije), pozicija : _____________ (oznaka pozicije) – NE OTVARAJ“ . Otvaranje
ponuda održati će se u Općinskoj vijećnici Općine Sv. Filip i Jakov, Obala
kralja Tomislava br. 16, dana 11. svibnja 2017. godine, s početkom u 12.00
sati.
KLASA: 363-02/17-04/02
URBROJ: 2198/19-01-17-03
Sveti Filip i Jakov, 25. travnja 2017. godine
Načelnik
Zoran Pelicarić
_______________________________
Natječaj-sve javne površine.docx
javne površine-Sv,Filip i Jakov1.pdf
javne površine-Sv.Filip i Jakov2.pdf
javne površine-Sv.Filip i Jakov4.pdf
javne površine-Sv.Filip i Jakov3.pdf
023 389 800
023 389 802
protokol@opcina-svfilipjakov.hr
Obala kralja Tomislava 16
23207 Sveti Filip i Jakov,
OIB: 57113796391
MB: 2797291
Radno vrijeme:
Rad sa strankama:
Radnim danom: 08:00-12:00
Kontaktirajte nas